۹ پاسخ

منم دارم

فداتشم درپناه حق

عزیزم انشاا...سلامت بغلش کنی
بیشتر استراحت کن،دراز بکش،بسپار به خدا مابقی

ازالان حساس نشو ،من خودمم خیلی حساسم انگار نصف عمرم تا حالا رفته ،خیلی راه دیگه داریم

من دکترم میگه دردای موقتی هیچ اشکالی نداره چون یه موجود زنده داره شکل میگیره دردای دائم میگه نگران کننده هست وباید به پزشک گفت

دائم یا موقتی هست؟

نه عزیزم رحم میخاد بزرگ بشه

رحم میخاد بزرگ بشه
بعد کمردرد میاد سراغت،پاهات ضعف میره یکم،کشاله رانت احساس کشیدگی داری عادیه اینا

نه طبیعی هست

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان ابراهیم 🩵🍼👶 مامان ابراهیم 🩵🍼👶 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان تودلی💓 مامان مامان تودلی💓 ۱ ماهگی
مامان نویان مامان نویان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی
مامان فرشته زمینی مامان فرشته زمینی ۴ ماهگی