خانما کشیدن قلیان تو هفته های من ضرر داره

۱۱ پاسخ

خودت چی فکر میکنی

ضرر داره

یکم بکش بگو افتاده توسرم دیگه نمیخوام بکشم

من به دوستام گفتم تصمیم گرفتم ترک کنم چون ریه هام چند وقته اذیته یا بگو حس سرما خوردگی دارم چه اجباریه اخه

تازه اوایل بارداری هستی و تو ماه های حساس ،بهتره که اصلا نکشی ...

منم با دوستمون اومدیم بیرون نمیخوام بفهمن حامله هستم برا همین مجبورم یکم بکشم

من یکبار مجبورشدم چون به دوستم نگفته بودم کشیدم ولی کم خیلی کم چیزی نمیشه اگر ی بار و خیلی کم کشیدی درکل نکش اصلا

صد درصد

بله ضرر داره

صد در صد

اره اصلا خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سیزدهم بارداری
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مامان دلوین مامان مامان دلوین هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندوق🌰🤎 مامان فندوق🌰🤎 هفته شانزدهم بارداری
مامان آقایاشار و ؟ مامان آقایاشار و ؟ هفته نوزدهم بارداری
مامان ماه قشنگم 🎀🌙 مامان ماه قشنگم 🎀🌙 ۵ ماهگی