خودت چی فکر میکنی
ضرر داره
یکم بکش بگو افتاده توسرم دیگه نمیخوام بکشم
من به دوستام گفتم تصمیم گرفتم ترک کنم چون ریه هام چند وقته اذیته یا بگو حس سرما خوردگی دارم چه اجباریه اخه
تازه اوایل بارداری هستی و تو ماه های حساس ،بهتره که اصلا نکشی ...
منم با دوستمون اومدیم بیرون نمیخوام بفهمن حامله هستم برا همین مجبورم یکم بکشم
من یکبار مجبورشدم چون به دوستم نگفته بودم کشیدم ولی کم خیلی کم چیزی نمیشه اگر ی بار و خیلی کم کشیدی درکل نکش اصلا
صد درصد
بله ضرر داره
صد در صد
اره اصلا خوب نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.