قد کشیدن تو هفته من واسه نینی ضرر داره؟🥲

۶ پاسخ

بله عزیزان انجام ندید خوب نیست به جنین فشار میاد کشش. بدن کل بدن رو درگیر میکنه بند ناف کش میاد جنین فشار زیادی رو تحمل میکنه خطر داره واسش

منکه انجامش میدم شکمم درد میگیره

من. همیشه تو. خواب انجام میدم. واژنم. تیر میکشه 🤕😖

نه عزیزم اشکالی نداره ولی کم کم بزارش کنار

منظورتون از قد کشیدن چیه؟

امیدوارم نداشته باشه چون من خیلی انجام میدم😅

سوال های مرتبط

مامان محمدعلی مامان محمدعلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سیزدهم بارداری
مامان دختر کوچولو مامان دختر کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مامان فندق مامان مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق🤗 مامان فندق🤗 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه حضرت رقیه مامان هدیه حضرت رقیه هفته بیست‌ونهم بارداری