سلام جارو برقی کشیدن تو ماه اول ضرر داره؟

۸ پاسخ

من تا میخوام جاروبرقی بکشم به لکه بینی میوفتم🤦‍♀️

عزيزم داخل هفته تو استراحت خيلي ضروري هست جاروبرقي نكش يا بگو يكي ديگه انجام بده الان خودت و نيني مهم تر از هرچيزي هستين

از این جارو شارژی ها که سبک هم هست بگیر استفاده کن

تصویر

پس چیکار کنیم😅😅
من هفته ای یکبار می کشم

ی کم کشیدم دارم استراحت میکنم

تصویر

آره بهتر که نکشی من خودم کلا تو این ۱۲ هفته ۲ بار اونم مجبور بودم که کشیدم. مهمون داشتم

نمیدونم ولی منم جارو برقی میکشم ولی فکر نکنم مشکلی باشه

اره خيلييييي😐😐😐

سوال های مرتبط

مامان امیر مامان امیر هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دلوین و بارین مامان دلوین و بارین ۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پسرکم🩵🧸 مامان پسرکم🩵🧸 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان فندق مامان مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهان مامان ماهان ۲ ماهگی
مامان مریمی مامان مریمی هفته سی‌وششم بارداری