۸ پاسخ

جمعه ها بده همسرت خونس بکشه خودت نکش

دستش درد نکنه عزیزم فعلا مجبوریم خوب و بد بسازیم، سخت نگیر این چند ماه و بی خطر پشت سر بزاری

من تو بارداریم کلا جارو نزدم فقط دو سه بار هفته های آخر کشیدم

عزیزم بمن ک دکترم گفته کارسنگین نکن جاروبرقیم واقعاکارسنگینیه بنظرمنم جمعه ب جمعه بذارهمسرت انجام بده من خودم بشدت وسواسم همیشه خونم تمیزبوده هیچ وقتم ازشوهرم بابت کارخونه کمک نگرفتم ولی الان دیگ واقعا بخاطربچه باید ازخ چیزابگذریم انشالا این سه چارماه اول ردشه بعدش یواش یواش میتونیم کارامونوبکنیم

من والا میکشیدم .

سعی کن اگه واجب نیست انجام نده وگرنه خیلی یواش‌ و مواظب باش

عزیرم نکش دواز جون اتفاق که خبر نمیکنه 🥺ارزشش نداره قشنگم نکش

نکشی بهتره چون کار سنگینیه

سوال های مرتبط

مامان هدیه حضرت رقیه مامان هدیه حضرت رقیه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان شاهان💙🐦🌈 مامان شاهان💙🐦🌈 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان امیر مامان امیر هفته سی‌وششم بارداری