خانوما تو هفته ی من میتونم جارو برقی بزنم؟

۱۰ پاسخ

من تا ماه نهم مبلارو خودم جاب جا میکردم گر نگهدارنده ی من آنست که میدانم شیشه را بغل سنگ نگه میدارد

نه نکش

عزیزم کلاا سه ماه اول میگن تا بچه جاشو خوب سفت کنه رعایت کنی
طوری که به شکمت فشار نیاد خیلی آروم جارو بکش کمرتو خم نکن منم از وقتی فهمیدم هفته ای یکبار خیلی آروم جارو میکشم کارای خونرو انجام میدم

من تا الان هنوز نکشیدم

من که یکبار تو ۷ هفته کشیدم تا چند ساعت کمر درد داشتم. دیگه نکشیدم سپردم به همسرم

نه اصلا خوب نیست

نوچچچچ خطرناکه

آره مگه استراحت مطلقی

من از اول جارو میکشیدم هنوزم جارو میکشم

آره چرا نتونی

سوال های مرتبط

مامان هدیه حضرت رقیه مامان هدیه حضرت رقیه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هانا👶🏻 مامان هانا👶🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری