از هر کدوم یدونه که هوست بره اشکال نداره بخور
ولی زیاد نه
در حد چندتا دونه کوچیک و کاملا پخته و کبابی ضرر نداره
اما فقط یکبار همین چندتا دونه بخور
چون ضرر داره میگن مصرف زیادش عوارض داره
دل قلوه و جگر نخور
اصلاااااا نخوری ها خیلی خطر ناکه تا اخرشم نخور جیگر اصلاااااا نباید بخوری ویتامین a داره خطر ناکه
نخور گلم ۳ماهه اول خطرناکه
ب من گفتن همه چی میتونی بخورب جز جگر و ی سری ادویه
نخورر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.