خانما دل گوسفند ضرر داره تو هفته من؟

۷ پاسخ

از هر کدوم یدونه که هوست بره اشکال نداره بخور
ولی زیاد نه

در حد چندتا دونه کوچیک و کاملا پخته و کبابی ضرر نداره
اما فقط یکبار همین چندتا دونه بخور
چون ضرر داره میگن مصرف زیادش عوارض داره

دل قلوه و جگر نخور

اصلاااااا نخوری ها خیلی خطر ناکه تا اخرشم نخور جیگر اصلاااااا نباید بخوری ویتامین a داره خطر ناکه

نخور گلم ۳ماهه اول خطرناکه

ب من گفتن همه چی میتونی بخورب جز جگر و ی سری ادویه

نخورر

سوال های مرتبط

مامان دخمل قشنگم🐥💞 مامان دخمل قشنگم🐥💞 ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گهواره مامان گهواره هفته بیستم بارداری
مامان ماه قشنگم 🎀🌙 مامان ماه قشنگم 🎀🌙 ۵ ماهگی
مامان پسرک نیلی من👶🏻🩵 مامان پسرک نیلی من👶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان نور ✨🤍🪐 مامان نور ✨🤍🪐 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه هفته نهم بارداری
مامان فسقلی🤰💕✨ مامان فسقلی🤰💕✨ هفته نهم بارداری