خانما چرا آب هویج میگن ظرره؟
بارداری بارداری

۱۰ پاسخ

جیگر اصلا نخورید ولی من آب هویج دلم میخواست دکتر بهم گفت زیاد نخور ی لیوان خوردم ک هوس بیفته

هفته ای یکی دو لیوان ضرر ندارد . مقدار زیادش بده .

دکتر به من گفت اب هویچ، خود هویچ، سیر تازه، ادویه و زرشک نخورم

ویتامین آ زیاد داره برای چشم بچه خوب نیست

بخاطر ویتامین آ زیادیش برای بچه خوب نیست چند تا دونه پر هویج تو غذا بخوری ایراد نداره اما اب هویج یه لیوانش ۴ ۵ تا هویجه

چون ویتامینA زیاده باعث انقباضات رحم میشه

به خاطر ویتامین Aکه داره باعث سقط و انقباض میشه البته اگه زیادع روی بشه یک لیوان ضرری نداره

چون میگن ویتامین Aتو بارداری بده فک کنم
جیگرم بده نباید بخوری

ویتامین A زیاد داره ضرر داره

ویتامین آ زیاد داره

سوال های مرتبط

مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 🩷آنیسا🩷🍒🍓 مامان 🩷آنیسا🩷🍒🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان توت فرنگی🍓🐣 مامان توت فرنگی🍓🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هدیه های خدا 👶👶 مامان هدیه های خدا 👶👶 ۱ ماهگی
مامان پناه جون مامان پناه جون روزهای ابتدایی تولد