جیگر اصلا نخورید ولی من آب هویج دلم میخواست دکتر بهم گفت زیاد نخور ی لیوان خوردم ک هوس بیفته
هفته ای یکی دو لیوان ضرر ندارد . مقدار زیادش بده .
دکتر به من گفت اب هویچ، خود هویچ، سیر تازه، ادویه و زرشک نخورم
ویتامین آ زیاد داره برای چشم بچه خوب نیست
بخاطر ویتامین آ زیادیش برای بچه خوب نیست چند تا دونه پر هویج تو غذا بخوری ایراد نداره اما اب هویج یه لیوانش ۴ ۵ تا هویجه
چون ویتامینA زیاده باعث انقباضات رحم میشه
به خاطر ویتامین Aکه داره باعث سقط و انقباض میشه البته اگه زیادع روی بشه یک لیوان ضرری نداره
چون میگن ویتامین Aتو بارداری بده فک کنم
جیگرم بده نباید بخوری
ویتامین A زیاد داره ضرر داره
ویتامین آ زیاد داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.