سلام مامانا اب هویج تو بارداری بده؟؟

۹ پاسخ

بد ک هس ویتامین a زیاد داره من تا الان ریسک نکردم
اگه هوس کردی درحد نصف لیوان بخور

بله ممنوع، دکتر به من گفت نخور

من از اول بارداری تا حالا سه لیوان خوردم سر جمع

بله ممنوعه سه ماه اول

هفته ای ی لیوان مجازه، ویتامین آ داره، ویتامین آ تو کبد جمع میشه باعث ناهنجاری های جنین میشه

دوستان من دلم هویچ پلو یا تو غذام هویچ بریزم میشه؟؟

ن از ۴ماه ب بعد‌ازاده

یه لیوان بخور عیب نداره زیاد نخور هر روز بخوری خوب‌نیس

در حد هوس ۱ لیوان عیبی نداره ولی زیاد نخور خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز ۱ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱۱ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پناه جون مامان پناه جون روزهای ابتدایی تولد
مامان مانیار 💙 مامان مانیار 💙 ۴ ماهگی