۱۲ پاسخ

من خوردم چند وقت ی بار هیچ اشکالی نداره هیچی اشکال نداره ب اندازه بخوری...
ب خودت استرس نده

دتر بمن گفت تا اخر بارداری ممنوعه ب هیچ وجه نخور

من که می‌خوردم

من که هویج میخورم , سخت نمیگیرم

من نخوردم میگن خوب نیست

زیادش ضرر داره مثلا دولیوان در روز کمش ایرادی نداره

آب هویج خوب نیس ولی اگه دلت میخواد درحد یه فنجون بخور چون میزان ویتامینA تو آبش بیشتره( چون آبشو گرفتنی تعداد بالا هویج میریزیم ویتامینش میره بالا)

من که دوباره خوردم
ادم دلش میخواد والا
تا ۶ ماهگی نخوردم ولی الان دو سه باره خوردم

نه عزیزم مشکل نداره به اندازه هر چیزی میتونی بخوری فقط زیاده روی نکن

نه نخور

هویج که من یبار خوردم آب هویجم اوایل خوردم ولی نمی‌دونستم بده شما آب هویج نخور

هویج خودش ن اما آب هویج اره

سوال های مرتبط

مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان کولوچه مامان کولوچه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ما🌛ان مامان ما🌛ان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان شایان🤍 مامان شایان🤍 ۵ ماهگی
مامان هامین🐳هیراد مامان هامین🐳هیراد هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تودلـــــــیم🐣 مامان تودلـــــــیم🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملی🐣🌸🧿 مامان دخملی🐣🌸🧿 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان توت فرنگی🍓👼 مامان توت فرنگی🍓👼 هفته بیست‌وهفتم بارداری