گلم مگه هفته ایه کلا نباید خورد
هویچ خودش ضرر نداره ولی آبش ضرر
نخوری بهتره
کلا آب هویج ضرر داره خود هویج ۱ دونه میتونیبخوری
کمی بخور فقط برای رفع هوس
من خوردم یک لیوان اشکالی نداره اما زیاد دیگه نخور
اره زیاد نخو
نه ضرر نداره زندایی من ماما هستش ازش پرسیدم میگه اگه قند دارین بهتره نخورین ولی نه اگه قند ندارین ضرری نداره میتونین بخورین
من تو هفته الان خودم نصف لیوان خوردم فقط اونم یکبار
میترسم
من عسل واب هویج شنیدم ضرر داره میترسم بخورم ولی خورشت هویج سوپ هویج میخورم
اندازه یه استکان نه
بله شما فقط به اندازه روزی یه هویج مجازی مصرف کنی حالا اون یدونه ببین چقدر آب داره
زیادش نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.