هرچیزی دوست داشتی بخور ولی کم بخور
بخور عزیزم هیچ ایرادی نداره
فقط اب میوه ها از خودمیوه ها قندشون بیشتره مراقب قندت باش
اتفاقا هفته شما ویتامین آ برای بچه خوبه
هفته ای یکبار طوری نیست
من بعضی اوقات میخورم هفته ای یکبار مشکلی نداره
منم هوس کردم ولی میترسم بخورم
نخور
مقدار معمولیش در حد یه استکان کوچیک مسئله ای نداره
نخور عزیزم
خیلی کم بخور اگه هوس کردی
خیلی بد نخوری بهتر
در حد رفع هوس نه . اما زیاد از حد نباید بخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.