من همه چی میخوردم از ۱۳ هفته حتی چایی زعفران ، زرشک پلو و هویج پلو هم خیلی خوردم خدا رو شکر چیزی نشده که:/ بخور بابا به دکترمم گفتم گفت ففط سه ماه اول نباید خورد ، حتی تو اون سه ماه هم یکی دوبار هواسم نبود موارد ممنوعه اش رو خوردم گفت اشکال نداره چند تا زرشک بخوری با غذا
دکتر گفت یه کیلو نمیخوای بخوری ک پس بخور حالشو ببر
من ک هویچ داخل غذامیخورم
این چی بود گذاشتی خواهر نمیگی من هلاک هویج پلوم 🥺🥺🥺
زرشک نقص عضو میاره دکتر من گفت نخور
مواظب باش
وااای من عاشقشم ولی خیلی میترسم درست کنم
چون هم زرشک داره هم زعفرون فراوون همم هویج
حالا اگه فقط یکیشو داشت خوردنش بد نبود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.