خوردن هویج پلو توی هفته من ضرر داره،؟

تصویر
۶ پاسخ

من همه چی میخوردم از ۱۳ هفته حتی چایی زعفران ، زرشک پلو و هویج پلو هم خیلی خوردم خدا رو شکر چیزی نشده که:/ بخور بابا به دکترمم گفتم گفت ففط سه ماه اول نباید خورد ، حتی تو اون سه ماه هم یکی دوبار هواسم نبود موارد ممنوعه اش رو خوردم گفت اشکال نداره چند تا زرشک بخوری با غذا

دکتر گفت یه کیلو نمیخوای بخوری ک پس بخور حالشو ببر

من ک هویچ داخل غذامیخورم

این چی بود گذاشتی خواهر نمیگی من هلاک هویج پلوم 🥺🥺🥺

زرشک نقص عضو میاره دکتر من گفت نخور
مواظب باش

وااای من عاشقشم ولی خیلی میترسم درست کنم
چون هم زرشک داره هم زعفرون فراوون همم هویج
حالا اگه فقط یکیشو داشت خوردنش بد نبود

سوال های مرتبط

مامان آرادو🫃 مهراد🫃 مامان آرادو🫃 مهراد🫃 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان اَبرا مامان اَبرا روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان ما🌛ان مامان ما🌛ان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان Panah مامان Panah هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان شهریار❤شاهیکا مامان شهریار❤شاهیکا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان امیر علی 😘😍 مامان امیر علی 😘😍 ۱ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان گیلدا مامان گیلدا روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی