آب هویج ضرر داره بخورم؟؟

۱۰ پاسخ

همچی بخور ب اندازه

اصلا نخور چون ویتامین آ زیادی داره

من ک یه هفته شبی چندتا لیوان میخوردم😕😕😕😕😕
چرا بده؟؟؟؟

بله عزیزم نخور

در حد یه استکان یا لیوان نه عب نداره

ولی من نمیدونستم تا الان فقط دوبار خوردم. مقدار کمش فکر نکنم اتفاقی بیوفته

میگن اره انگاری

جدی اخه ۱لیوان خوردم
کرونا گرفتم گفتن اخه خوبه منم خوردم

من که یبار یه لیوان خوردم هم هفته های تو بودم دیگه نمیدونم ضرره یا نه

آره نخور

سوال های مرتبط

مامان دوقلوهام😍😍 مامان دوقلوهام😍😍 هفته شانزدهم بارداری
مامان همتا خانووم مامان همتا خانووم ۳ ماهگی
مامان هدیه های خدا 👶👶 مامان هدیه های خدا 👶👶 ۱ ماهگی
مامان امیر علی 😘😍 مامان امیر علی 😘😍 ۱ ماهگی
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری