خانما آب هویج برا بچه ضرر داره؟؟

۹ پاسخ

ویتامین آ هویج بالاست و مثل اینکه جذب میشه خدایی نکرده باعث ناهنجاری تو جنین در سه ماهه ی اول بارداری میشه

آره عزیزم نخوری بهتره. ولی اگه هوس کردی در حد یه استکان کوچیک اشکال نداره

ببین یکی دوبار عب ندارها اما زیاده روی نکن تازه میگن روزی ی دونه هویج بخوری او کیه

آره بخاطر بالا بودن ویتامین آ میگن باعث شکاف کام میشه جگر و هویج و ماهی های جیوه دار نخور

خوب نیست نخور،در حد یه ته استکان برای رفع هوست بخور ولی بعدش دیگه نخور

دکتر من گف هرچی ویتامین آ داشته باشه واسه جنین مضره نخور

نخور چون ویتامین آ داره خوب نیست

بلع ضرر دارع نخور

۳ ماهه اول نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته دوازدهم بارداری
مامان هدیه های خدا 👶👶 مامان هدیه های خدا 👶👶 ۱ ماهگی
مامان رادین❤ مامان رادین❤ ۵ ماهگی
مامان آرکان مامان آرکان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان امیر علی 😘😍 مامان امیر علی 😘😍 ۱ ماهگی