خانما آب هویج تو هفته‌ی من ضرر نداره؟؟

۱۴ پاسخ

فک کنم نباید بخوری

سلام نخور گلم،بهتر از عذاب وجدان داشتنه

بابا گفتن مشکلی نداره مگه الان خودش میخواد ی پارچ اب هویج بخوره

در حد یه استکان طوری نیس

بله فعلا نخور

گوگل رو بیخیال،آب هویج تو بارداری توصیه نمیشه اصلا
دکتر من گفت آب هویج اصلا نخور،ولی هویج در حد غذا گفت مشکلی نداره،ولی آب هویج ممنوعه
اگه هوس کردی،یه کوچولو فقط مزه کن

آب هویج ممنوعه

کلا ضرر داره به هفته نیس

بله

اگ دلت میخواد درحد ی لیوان بخور اشکال نداره

سه ماهه اول دکترمن گفته ضررداره زیادیش

ضرر دار

اره خوب نیست

بخاطر ویتامین آ بالا خوب نیست سعی کن نخوری یا خیلی کم بخوری

سوال های مرتبط

مامان .....‌ مامان .....‌ هفته بیستم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سیزدهم بارداری