من تو بارداریم هم اب هویج خوردم هم جیگر هم زرشک هم زعفرون😁ب نظرم کم بخوری چیزی نمیشه
آب هویج که خیلی بد مزه س واسه چیته بخوری
من کلا متنفرم ازش
کلا ضرر نداره ما ک لیتری و هر روز نمیخوریم مثلا هفته ای یکبار یا ماهی یکباره یا هوسی هیچی نمیشه من نمیدونستم خوردم بعدشم خوردم هیچی نشد دکترم کلا میگه همه چی ب اندازه مشکلی نداره اینجا ولی خیلی چیزا رو میگن خوبه خیلی چیزام میگن بده اگر محدودیت نداده دکتر بخورید ی لیوان
من دو هفته پیش یه لیوان کوچیک خوردم با بستنی
من اوایلش نمیدونسم ضرر داره دو سه بار چندتا بطری خریدم خوردم ولی چون هفته های اول بود به دکترم گفتم گفت عیب ندارع نمیدونسی دیگ ولی ازین به بعد نخور اگر هم دلت خاست نهایت یه لیوانی یا کمتر گفت مجازی روزی یه دونه هویج بخوری آب هویج زیاد خوب نیس
اگه میتونی ریسک ضرر به جنین رو بپذیری میتونی بخوری و گرنه بیخیال شو و صبر کن انشالله بعد زایمان
نه والا بخور
من اوایل که تهوع داشتم فقط آب هویج میتونستم بخورم تا دلتم بخواد خوردم
با یکبار خوردن مشکلی پیش نمیاد
من هفته ۱۶ خوردم نصف لیوان 😊
من ک کلا نخوردم چون ویتامین Aبالایی داره
نصف لیوان اوکیه
این هفته ها رو نمیدونم ولی من تو ۲۸ ۲۷ هفته نصف لیوان خوردم دکتر گفت مشکلی نداره نصف لیوان
بله عزیزم،، آب هویج کلا ضرر داره برا جنین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.