تو هفته من بازم آب هویج ضرر داره؟

۱۳ پاسخ

من تو بارداریم هم اب هویج خوردم هم جیگر هم زرشک هم زعفرون😁ب نظرم کم بخوری چیزی نمیشه

آب هویج که خیلی بد مزه س واسه چیته بخوری
من کلا متنفرم ازش

کلا ضرر نداره ما ک لیتری و هر روز نمیخوریم مثلا هفته ای یکبار یا ماهی یکباره یا هوسی هیچی نمیشه من نمیدونستم خوردم بعدشم خوردم هیچی نشد دکترم کلا میگه همه چی ب اندازه مشکلی نداره اینجا ولی خیلی چیزا رو میگن خوبه خیلی چیزام میگن بده اگر محدودیت نداده دکتر بخورید ی لیوان

من دو هفته پیش یه لیوان کوچیک خوردم با بستنی

من اوایلش نمیدونسم ضرر داره دو سه بار چندتا بطری خریدم خوردم ولی چون هفته های اول بود به دکترم گفتم گفت عیب ندارع نمیدونسی دیگ ولی ازین به بعد نخور اگر هم دلت خاست نهایت یه لیوانی یا کمتر گفت مجازی روزی یه دونه هویج بخوری آب هویج زیاد خوب نیس

اگه میتونی ریسک ضرر به جنین رو بپذیری میتونی بخوری و گرنه بیخیال شو و صبر کن انشالله بعد زایمان

نه والا بخور
من اوایل که تهوع داشتم فقط آب هویج میتونستم بخورم تا دلتم بخواد خوردم

با یکبار خوردن مشکلی پیش نمیاد

من هفته ۱۶ خوردم نصف لیوان 😊

من ک کلا نخوردم چون ویتامین Aبالایی داره

نصف لیوان اوکیه

این هفته ها رو نمی‌دونم ولی من تو ۲۸ ۲۷ هفته نصف لیوان خوردم دکتر گفت مشکلی نداره نصف لیوان

بله عزیزم،، آب هویج کلا ضرر داره برا جنین

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓👼 مامان توت فرنگی🍓👼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آرسام🕊💙 مامان آرسام🕊💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس مادر💜 مامان نفس مادر💜 ۹ ماهگی
مامان دخملی🐣🌸🧿 مامان دخملی🐣🌸🧿 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آرادو🫃 مهراد🫃 مامان آرادو🫃 مهراد🫃 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جو جو مامان جو جو هفته سی‌ام بارداری
مامان دلسا و پارسا💙 مامان دلسا و پارسا💙 ۱ ماهگی
مامان بَبیش👶🏻 مامان بَبیش👶🏻 ۷ ماهگی