تو این هفته ی من بازم نمیشه آب هویج خورد

۹ پاسخ

کی‌گفته نمیشه من ک از اول بارداری هفته ای دوتا لیوان میخورم خیلیم‌مفیده😐

اب هویج خوب نیس من ماما بم گف

اسم
دلسا و صدرا هم قشنگه 🥰

اوه عزیزم بخور

نه عزیزم از ماه سوم به بعد محدودیت نداره
تازه ت. همون سه ناه اولم اگه یه لیوان در حد رفع هوس بخوری ایرادی نداره

من خوردم با بستنی
دکتر گفت هرروز بخوری ضرره

اسم پسرت رو بزار رسا بنظرم بیشتر به دلسا میاد😍😍
بازم البته نظر خودتون مهمه ها

چرا بخور کمش طوری نیست

منم خیلی دلم میخواد با بستنی

سوال های مرتبط

مامان هامین🐳هیراد مامان هامین🐳هیراد هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان شایان🤍 مامان شایان🤍 ۵ ماهگی
مامان تودلـــــــیم🐣 مامان تودلـــــــیم🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کولوچه مامان کولوچه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان توت فرنگی🍓👼 مامان توت فرنگی🍓👼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مهبد مامان مهبد ۱۱ ماهگی