ماه های اول مگه بد نیست ؟
خیر اب هویج تو بارداری خوب نیست سقط اوره
من نمیدونستم بده رفتم کافه یه لیوان پر خوردم 😐😂
نه نخور
من دیروز دو لیوان گنده خوردم فقط یکم بعدش آوردم بالا
چند ماهی یک بار یه لیوان بخوری اشکالینداره
خوردنش در حد نصف لیوان هیچ ضرری نداره
اره ولی کم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.