تو هفته های من آب هویج میشه خورد؟

۸ پاسخ

دوترم گفت تازه هفته ای یکی دوبار تو غذاهات زعفران به اندازه باشه خون جنین جریان بهتری پیدا میکنه.این جوری ضرر داره ک هروز بخوری یا دمکنی غلیظ بخوری
دیگ ابهویج ک چیزی نیس بخور نوش جونت

من ۸ هفتم بود خوردم اون ک هیچی زعقرانم تو غذا بوده خوردم هرچیزی رو ب اندازه بخوری پشت سر هم نخوری مشکلی ایجاد نمیکنه

من دو بار خوردم تا الان

منم دلم میخواد

خیلیم مقوی هست ویتامین Aداره
من هفته ای یکبار یا دوهفته یکبار میخورم

اره دیگ سه ماه اول خوب نیس

آره عزیزم

من خیلی وقته میخورم
اماخیلی کم

سوال های مرتبط

مامان تودلـــــــیم🐣 مامان تودلـــــــیم🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق...😍 مامان فندق...😍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دلسا و پارسا💙 مامان دلسا و پارسا💙 ۱ ماهگی
مامان آرسام🕊💙 مامان آرسام🕊💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مهبد مامان مهبد ۱۱ ماهگی
مامان کولوچه مامان کولوچه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هامین🐳هیراد مامان هامین🐳هیراد هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هدیه امام رضا💛 مامان هدیه امام رضا💛 ۱۰ ماهگی
مامان پسته پسر 👶🏻🩵 مامان پسته پسر 👶🏻🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری