دوستان اب هویج نمیشه خورد تو بارداری ایا

۱۱ پاسخ

من یکسره میخورم 😂

اوایل بارداری نخوری بهتره
و تو هفته شما نظر دکتر مهمه
ممکنه بگه ی استکان کوچیک بخور

نه گلم در حد رفع هوس فقط میتونی چون هویچ قاعده اورده و همین موضوع باعث باز شدن دهانه رحم میشه
یکی از اشناهامون یه هفته هرروز پشت سرهم خورده بود یهو درداش شروع شد تو ۲۵ هفته! بعد بیمارستان چند روز بستری شد تا جلو انقباضاتش گرفته شد و فهمیدیم مال آب هویچا بوده 🥴 پس درحد رفع هوس فقط خوبه

من خیلی هوس میکردم اوایل اب هویچ

دکتر به من گفت نخور

من اصلا نخوردم تاحالا

منم خوردم چند سری اب هویج بستنی

اصلاااا نخور

چرا نمیشه چون ویتامین آ داره زیاد خوب نیست

نخور تو بینایی جنین تاثیر داره

هفته ای یک لیوان

سوال های مرتبط

مامان 🍓جانان🍓 مامان 🍓جانان🍓 ۲ ماهگی
مامان فندق💕 مامان فندق💕 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان شایان🤍 مامان شایان🤍 ۵ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز ۱ ماهگی
مامان مهبد مامان مهبد ۱۱ ماهگی
مامان فندق...😍 مامان فندق...😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 هفته سی‌ویکم بارداری