من هفته ۱۸رفتم مشاور تغذیه گفت ی روزدرمیون ی لیوان بخور
من که بعد چند ماه یه عالمه با بستنی خوردم خیلی هوس کرده بودم
من که هفته ای یکی دو بار میخورم ،اون مصرف مداوم و زیاده که بده اگرنه بدن به ویتامین آ هم نیار داره
سر بچه اولمم خیلی میخوردم چیزی نشد که
فکر کنم دیگه مشکلی نیست
من خیلی میخورم ک مشکلش چیه مگ؟
من تا حالا دوبار خوردم
یک لیوان چند ماهی یک بار مشکلی نیست
درحد یه لیوان اره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.