تو این هفته ها میشه شوید پلو خورد؟؟

۹ پاسخ

چرا نشه

مگه از اول نمیشد خورد؟؟ 🤦😅

اره بخور

من نخوردم
اصلأ حواسم بهش نبود
ولی فکرنکنم مشکل داشته باشه تو هفته شما عزیزم

بد نیس ک من تا حالا چن بار خوردم
تو پلو بد نیس که

چرا نشه.
من یه رژیم دارم برای استحکام رحم. نوشته لای برنج مقداری شویت بزار بخور

منم فقط با شوید پلو راحت بودم🙆‍♀️ یذره شویده دیگه

مگه بده؟من گاهی درست کردم خوردم

من از اول خوردم

سوال های مرتبط

مامان اَبرا🤰 مامان اَبرا🤰 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان لیا و فراز مامان لیا و فراز ۴ ماهگی
مامان فندق🧸 مامان فندق🧸 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نیلا 🫶 مامان نیلا 🫶 هفته چهلم بارداری
مامان nazanin مامان nazanin هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ملینا مامان ملینا ۴ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری