چرا تو حامله ای نمیشه هویج خورد؟

۱۸ پاسخ

بخاطر ویتامینA

یه دونه مشکلی نداره من خوردم چون ویتامین Aداره باعث سقط میشه

کی گفته نمیشه

منم هویج زیاد خوردم

ن اینک اصلانخوریم زیاده روی نشه

من که میخورم

من که دلم آب میوه یا نوشیدنی میخواد خیلی
برای همین سعی میکنم آب میوه رو خودم بگیرم
راحت تر و ارزان تر همون هویج و پرتقال تو این فصل 🤕

هویج ک میشه خورد اشکال نداره آب هویج خوب نیست چون حجم زیادی هویج باید بریزی تا آب هویج یه لیوان بشه

خود هویج رو میتونی بخوری مثلا یکی دو تا ولی آب هویج نباید بخوری توی بارداری خیلی مضر ویتامین آ بالایی داره کسیم اگر میگه من خوردم و اینها خب ریسک کرده خیلی اهمیت نداده واقعا یکم بیخیال بوده به نظرم

میشه خورد ولی زیاد نه چون ویتامین آ زیادی داره که خوب نیست برای جنین

من هویج میخوردم انفاقا

من میخورم تو غذا اب هویج نمیخورم

منکه زیاد خوردم

من هم آبشو خوردم هم خودشو
هرچیزی به اندازه هیچی نمیشه

منم هویچ میخورم

هویج اشکال نداره اب هویج مشکل داره ویتامین Aش زیاده

چون ویتامین Aزیادی داره و برا جنین مضره

چرا من. خوردم

سوال های مرتبط

مامان فندق...😍 مامان فندق...😍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ایلماه🪺🐣🩷 مامان ایلماه🪺🐣🩷 ۱۲ ماهگی
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مهبد مامان مهبد ۱۱ ماهگی
مامان ایلیا 🧿❤️ مامان ایلیا 🧿❤️ ۱۳ ماهگی