تن ماهی تو هفته من نمیشه خورد

۱۲ پاسخ

چرا میشه خورد

چرا بخور

من تن ماهی نمیخورم به جاش ماهی چون از بوی تن بدم میاد

من دو بار خوردم

من خوردم اما تو نخور
میگن جیوه ی خیلی بالایی داره

ن جیوه دار ضرر

منم تا الان دو بار خوردم

من از اولش خوردم ولی کم بخور از روغنشم نخور

من خیلی خوردم

اینم تازه اومده تن ماهی نخورین من تا الان نشنیده بودم

چرا نمیشه
سخت نگیر
قبلش ۲۰ دقیقه بجوشون فقط

والا من از اولش خوردم

سوال های مرتبط

مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی
مامان معجزه های خدا مامان معجزه های خدا ۱ ماهگی
مامان Ariyan🐣👼🏻🧸 مامان Ariyan🐣👼🏻🧸 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سورنا و سِوينا مامان سورنا و سِوينا ۶ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد ۹ ماهگی