تو بارداری میشه تن ماهی خورد؟ کسی خورده؟

۱۶ پاسخ

نه نخور اصلا به ریسکش نمی ارزه

اره کمش اوکی یه

اره من دو بار خوردم

من که نخوردم ولی امروز میخوام ی نودل بخورم برای اولین بار

من خوردم اره بابا

منم نخوردم

اره عزیزم بخور

اره من خوردم

جیو داره واسه جنین خطر داره فقط ماهی های ریزو کوچیک جیوه ندارن

خیر عزیزم دکتر من گفته کنسرویجات تا اخربارداری نخور

نه عزیزم نخور دکتر به من گفت تو دوره بارداری کنسرو ماهی و انواع کنسرو ها ممنوع

خوب نیس

سلام عزیزم در حد یکی دوبار عیبی نداره

اره من خوردم

خیر جیوه بالا داره میگن خوب نیس

در حد دوسه بار اوکیه

سوال های مرتبط

مامان شهرزاد مامان شهرزاد ۹ ماهگی
مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی
مامان ایلیا 🧿❤️ مامان ایلیا 🧿❤️ ۱۳ ماهگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی هفته سی‌وششم بارداری