من که میخورم شوید پلو میکنم میخوره هر یک ماهی
منم خوردم تاحالا چیزی نمیشه فقط زیاده روی نکن قشنگ بجشونش
بخور ولی کم
من انقدر هوس کردم چند بار میخواست گریم بگیره ولی دکترم گفت اصلااا😥😓
عزیزم میگم ازالناز(مامان ارتا)توگهواره خبری نداری؟دلم پیششع خبری ازش نیس میدونستم ک باهات صحبت میکنع
اونایی ک میگن خوردم و چیزی نشده و هنوز باردارن خب رو مغز بچه تاثیر داره تا ب دنیا نیاد رشد نکنه ک ادم متوجه نمیشه
آره عزیزم من شنیدم تو هفته های پایین خطرناکه
الان میشه خورد
همه ی تن ماهیا جیوه نداره بخاطر ابنکه بعضیاش داره میگن نخورید ولی من دپسه بار خوردم خداروشکر چیزی نشد! درحد کم و رفع هوس
من تو بارداری ۴ ۵ باری خوردم هیچم نشده. به اندازه بخور چیزی نمیشه
من اصلا نخوردم از وقتی باردارشدم
اگ هوس کردی درحد کم بخور ولی سعی کن زیاد نخوری توکل بارداری
منم خوردی از اول بارداری
یه وقت هوسی خوردنش اشکالی نداره زیاد خوردنش چون جیوه داره خوب نیست
من تا حالا چندبار خوردم
اره بابا یه بار هیچی نمیکنه بخور
من تا حالا ۳ .۴ بار خوردم ولی مثلا دوماه یه بار منم هوس میکنم اونم کم با برنج
من همیشه خوردم شکر خدا چیزی نشده
آره بابا
فقط خیلی نخور
یکمش بخور
من یبار خوردم هفتمم بالا نبود فک کنم 16 17 هفته بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.