میشه توی بارداری تن ماهی خورد؟؟

۱۰ پاسخ

نمیدونم من میخورم ولی دیر به دیر

والا من که زیاد خوردم

میشه عزیزم دکتر گفت فقط ۳ماه اول خطر داره ب بعد میشه بخوری

چیزی نمیشه همه ماهی ها جیوه دارن عزیز. ولی ماهی سالمون وماهی شیر بهترین هست برا تو بارداری مصرف بشه وکم خطرترین

جیوه‌اش بالاس اگ هوس کردی یکم بخور کلا در حد یکی دوبار اوکیه

اصلااااا

من خوردم مشکلی برام پیش نیومد درحد ۳تا۴ لقمه
ولی ماهی بگیر سرخ کن

میگن بخاطر جیوه اش خوب نیست

بلی.

میگن خوب نیست یا نخور یااینکه اگ هوس کردی یکم بخور

سوال های مرتبط

مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی هفته سی‌وششم بارداری
مامان ایلیا 🧿❤️ مامان ایلیا 🧿❤️ ۱۳ ماهگی
مامان معجزه های خدا مامان معجزه های خدا ۱ ماهگی