ایا تن ماهی میشه خورد تو این ۸ ماهگی

۱۱ پاسخ

خیررررر
تن ماهی جیوه داره که برای جنین خوب نیست لطفا تا ماه اخر صبر کنید. بعد زایمان بخورید😘

من م خوردم

منم عاشق جگرم الان ۸ ماهه لب به جگر نزدم چون میگن خطرناکه برا جنین

خدابخیر کنه هرکاری کردم فرداش شنیدم بده

منم اوایل نخوردم بعد دیگه نتونستم واقعا عاشقشم گاهی میخورم

ماکه خوردیم😐

خوب نیست

نه اصلا خوب نيست منم تاالان نخوردم جيوه داره خطريه

میگن خوب نیست، منم اصلا نخوردم تا الان

من ک میخورم

من خیلییییی خوردم

سوال های مرتبط

مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد ۹ ماهگی
مامان ایلیا 🧿❤️ مامان ایلیا 🧿❤️ ۱۳ ماهگی
مامان معجزه های خدا مامان معجزه های خدا ۱ ماهگی