سلام تن ماهی برای هفته من خوبه؟

۶ پاسخ

دکتر من گفت استفاده نکن چون ماهی دریا جیوه داره

تن ماهی جیوه داره سعی کن زیاد نخوری
تو کل بارداری تا ۳بار مجازه ولی بیشتر نه

من تا الان ۳،۴ بار خوردم

من ماهی یک بار میخورم چون خیلی دوست دارم ،دکترم گفت ماهی یکبار اشکال نداره

نه عزیزم تو بارداری ممنوعه

غذاهای کنسروی کلا ضرره

سوال های مرتبط

مامان ایلیا 🧿❤️ مامان ایلیا 🧿❤️ ۱۳ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان Ariyan🐣👼🏻🧸 مامان Ariyan🐣👼🏻🧸 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی
مامان سورنا و سِوينا مامان سورنا و سِوينا ۶ ماهگی