سلام خانم
تن ماهی خوبه بخوریم

۱۲ پاسخ

عزیزم شما الان ۲۹ هفته ای قربونت برم
هنوز نمیدونی تن ماهی خوب نیست؟؟؟؟؟

من دکترم منع کرد از همون اولش

خیر جیوه داره

نه خیلی جیوه داره

ماهی چی خوبه بخوریم؟؟؟

اگ هوس کردی بج۲۰دقیقع بجوشون کم بخور

مواد نگهدارنده داره

من خوردم چند باری

جیوه داره برا رفع هوس بخور

من زیاد خوردم

سلام عزیزم
نه جیوه داره وایه جنین ضرر داره

من تا الان دوبار خوردم میگن زیاد خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان دلین🥥🫧 مامان دلین🥥🫧 ۱۲ ماهگی
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان نویان مامان نویان ۱ ماهگی