ویه سوال دیگه چ ماهی توبارداری خوبه بخوریم

۱۰ پاسخ

سالمون

میگم شویدتوبرنج ضررداره الان

قزل و سالمون فقط ماهی جنوب نخوری که جیوه داره

سالمون و قزل

کدومش خوشمزه تره

من هم سالمون خوردم هم قزل
باید از یک کیلو بالاتر نباشه

قزل الا و سالمون فقط

فقط من شانک وشوریده دوست دارم

همه نوع ماهی میخورم ما بندر عباس زندگی می‌کنیم اصلا ن قزل میخورم ن سالمون همش الکیه تا الانم خوردم هیچی نشده

دکتر من گفت قزل آلا

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان مامان عشق مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان هایلین مامان هایلین ۵ ماهگی