۹ پاسخ

من میخورم گاهی😂

منکه میخورم

نه أصلا بخور

شب نخور فقط ...ب شدت نفست میگیرع

😐😐😐چه چیزایی میپرسید والا

میگن دهن بچه بودار میشه

نه مشكلي نداره ولي سوزش معده مياره

من شنیده بودم بچه رو زشت میکنه ولی من خیلی خوردم. اوایل قشنگ هوس میکردم با هر وعده غذایی یکی میخوردم. حالا نمیدونم چی میشه دیگ😂

مشکل که نداره ولی نفخ میکنی اذیت میشی

سوال های مرتبط

مامان ماهــ🌙ـلین مامان ماهــ🌙ـلین روزهای ابتدایی تولد
مامان آرادوآنیل👸🤴 مامان آرادوآنیل👸🤴 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه و پونه مامان پناه و پونه ۹ ماهگی