میتونیم شیره انگور توبارداری بخوریم؟

۲۴ پاسخ

بچه ها نظر تون چیه تو ایتا گروه بزنیم دور هم باشیم راحت سوال های هم جواب بدیم ؟

برا کم خونی هم میگن خوبه

شیره ارده واسه صبحانه خیلی خوبه

من خیلی میخورم

لباس بچه میفروشم و انواع وسایل های کاربردی سیسمونی روبیکا سر بزن avinashap11 روبیکا پیام بدین

اره منم میخورم

دخترا وزن بچم ۲/۱۰۰ بنظرتون خوبه

اره با شیر
با ماست شیرین
با ارده قاطی کن بخور

من ک باهاش مربا به درست کردم کیف میکنم میخورم

قندش بالاس اگرم خوردی کم بخور

من دوسه بار خوردم نمیدونم خوبه یا نه

خیلیم خوبه

بله گلم مفیدم هست

ام بخور

اره بخور اما زیاد روی نکن چون قندت میره بالا

شیره خیلی مقویه و خوردنش عالیه
من تقریبا هر روز میخورم

تازه کم خونی گفتم شیره انگور خونگی خریدم با کره میخورم
سه ماه اول هم کاهو و شیره انگور می‌خوردم

من خیلی خوردم ، باهاش شربت درست میکنم

در حد تعادلش خوبه هر چیزی زیاده روی نکنید من که همه چی خوردم فقط آب هویج و جیگر نخوردم اصلا

اره خیلی هم خوبه ٫ ولی هر جی میخوری به اندازه بخور

اره شیره انگور مثل نان گندمه خیلی گرم نیست

هر چیزی در حد تعادلش اشکال نداره

سوال منم هست😐😂

سوال منم هست گرمیجات همچنان میترسم بخورم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آرکان🤎👣 مامان آرکان🤎👣 ۶ ماهگی
مامان ماهــ🌙ـلین مامان ماهــ🌙ـلین روزهای ابتدایی تولد
مامان لنا🩷 مامان لنا🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان معجزه خدا جون مامان معجزه خدا جون ۹ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان روزهای ابتدایی تولد