بخور عزیزم ولی زیاد نه چون شیرینش خیلی زیاده
ی سری چیزها بستگی داره بدنت قبلا بهش عادت داشته باشه یا نه ، مثلا خیلیها با عسل سقط میکنن ولی من چون جز خوراک معمولم بوده همیشه خوردم
یا مثلا من لب به جیگر تاحالا نزدم ، ولی اینجا خیلی ها مینویسن که میخورن و چیزی نمیشه
خودت بسنج، اگر شک داری هم نخور
خوبه عزیزم ولی چون خیلی گرمیه بهتره بیش از اندازه مصرف نشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.