خانما شیره انگور توی بارداری خوبه ؟؟مقویه؟؟؟

۳ پاسخ

بخور عزیزم ولی زیاد نه چون شیرینش خیلی زیاده

ی سری چیزها بستگی داره بدنت قبلا بهش عادت داشته باشه یا نه ، مثلا خیلیها با عسل سقط میکنن ولی من چون جز خوراک معمولم بوده همیشه خوردم
یا مثلا من لب به جیگر تاحالا نزدم ، ولی اینجا خیلی ها مینویسن که میخورن و چیزی نمیشه
خودت بسنج، اگر شک داری هم نخور

خوبه عزیزم ولی چون خیلی گرمیه بهتره بیش از اندازه مصرف نشه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌وهشتم بارداری