۸ پاسخ

من که از اول خوردم

من خیلی کم برا صبحونه دو س بار خوردم

نه عزیزم اونقدر ارده مقوی هست برای بچه شیره انگور هم منبع آهنه من دوست ندارم و به زور یه کم میخورم ولی اگه دوست داری بخور
زردی بچه هم کاری به گرمی خوردن مادر در بارداری ربط نداره همون بدو تولد قبل از شیر اول یه سرنگ اب قند که به بچه بدید بخوره دیگه یا زردی نمیگره یا خیلی کم در حد ۱. ۲. درصد میگیره

میگن ب گرمی خوردن زیاد نیس برا زردی
نمیدونم

من میخورم
برای وزنگیزی جنین خوبه بخور
فقط متعادل مثلا هرروز نه

ارده چون پر کنجده وحشتناک گرمه اصلا خوب نیست مثل زعفرون میمونه

والا منکه میخورم بعضی صبح ها

من ک از اول بارداریم خوردم😐زیاد نه در حد صبحونه

سوال های مرتبط

مامان آرکان🤎👣 مامان آرکان🤎👣 ۶ ماهگی
مامان آیهان🌙👑 مامان آیهان🌙👑 ۵ ماهگی
مامان رایان کوچولو مامان رایان کوچولو ۳ ماهگی