۱۰ پاسخ

سلام عزیزم
ماها دکتر نیستیم
از دکترت بپرس عزیزم

بله من دکتر برام نوشت

دکتر من گفت مجازه

من کلا الرژی ونفس تنگی داشتم از قبل
دکتر خودم یه قرص مثل سیتریزین داد
متخصص ریه مونته لوکاس داد
تموم شد دوره اش دونوبت هم چرک خشک مجاز خوردم
دوباره سرماخورده شدم
میترسم برم دکتر دوباره چرک خشک کن بده
الرژی و سینوزیتم قاطی شده 😭

بله منم‌میخورم

سلام 👋 منم هرشب میخورم دکترمم در جریانه چیزی نیست که

بله من الرژی گرفتم شدید البته جز ویارم بود دکتر گفت سیتریزن بخور اینترنت بزنی هم جز قرصای بیخطره

الانم هیدروکسیزین میخورم

بله من رو دخترم بارداربودم میخوردم

ن نمیشه

سوال های مرتبط

مامان خرمالو مامان خرمالو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دونه قشنگم مامان دونه قشنگم هفته سی‌وهفتم بارداری