نه عزیزم به عنوان هوس هیچ مشکلی نداره بخوری در حد ۲۰۰ میلی اکیه
اینکه میگن ضرر داره بخاطره ویتامین آ که داره وگرنه در حد ۲۰۰ میل هیچ مشکلی نداره کاشکی کسایی که میان اینجا جواب میدن واقعا از نظر علمی بدونن نه در حد شنیدن
وا چه ربطی داره اصلا من هزار بار خوردم
ماه های آخر بخاطر زردی بچه مصرف نشه بهتره
دکتر من گفت تا ۱۴ هفته نخور
ن بخور من آب هویج بستنی ۱لیوان خوردم
هرچی به اندازه بخوری اشکال نداره
منم میخورم هفته ای یک یا دوبار یه لیوان...
کلا تا آخر بارداری ضرر داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.