مامانا برای هفته من الان آب هویج ضرر داره؟

۷ پاسخ

نه عزیزم به عنوان هوس هیچ مشکلی نداره بخوری در حد ۲۰۰ میلی اکیه
اینکه میگن ضرر داره بخاطره ویتامین آ که داره وگرنه در حد ۲۰۰ میل هیچ مشکلی نداره کاشکی کسایی که میان اینجا جواب میدن واقعا از نظر علمی بدونن نه در حد شنیدن

وا چه ربطی داره اصلا من هزار بار خوردم

ماه های آخر بخاطر زردی بچه مصرف نشه بهتره

دکتر من گفت تا ۱۴ هفته نخور

ن بخور من آب هویج بستنی ۱لیوان خوردم

هرچی به اندازه بخوری اشکال نداره‌
منم میخورم هفته ای یک یا دوبار یه لیوان...

کلا تا آخر بارداری ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر 👶🏻🩵 مامان پسته پسر 👶🏻🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی🍓👼 مامان توت فرنگی🍓👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هامین🐳هیراد مامان هامین🐳هیراد هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نفس مادر💜 مامان نفس مادر💜 ۹ ماهگی
مامان پسته پسر 👶🏻🩵 مامان پسته پسر 👶🏻🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسام🕊💙 مامان آرسام🕊💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آرادو🫃 مهراد🫃 مامان آرادو🫃 مهراد🫃 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جو جو مامان جو جو هفته سی‌ام بارداری
مامان اوین مامان اوین ۱۰ ماهگی