مامانا دکتر به شمام گفت موقع بارداری هویج نخورین؟

۱۱ پاسخ

میشه خورد. ولی افراط توش نباشه

آره جیگر و هویج کامل ممنوع کرد برام

بخاطر مقدار زیاد ویتامین k که داره برای سیستم عصبی جنین مناسب نیس ولی زیاده رویش مناسب نیس شما چون هوس کردی یدونه بخور عزیزم اشکال نداره ولی ابشو اصلا نخور

ب من گفت بخور هم خودش هم‌اب هویج

خود هویج به مقدار کم عیبی نداره ولی اب هویج نخور

ن والا به من نگفته چیزی نخور یا بخور ن سر پسرم ن سر ایشون چون دکتر دوتا بچه هام یکی هست

ینی بخورم بنظرتون؟

باید کم بخوری روزی یدونه یا دو روزی یکبار اشکال نداره

اره ….

دکتر من گف میتونی بخوری کی گفنه نخوری

مح دلم خیلی هویج میخواد

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته سیزدهم بارداری
مامان علی جوجه ودخملم مامان علی جوجه ودخملم هفته بیست‌ویکم بارداری