مامانا دکترم گفت دیگه فولیک نخور به شمام همینو گفتن؟

۳ پاسخ

از هفته ۱۶اره
ب منم گف

من فولیک گفت از هفته ۱۶ یه بعد دیگه نخور

اره دیگه از سه ماهه دوم فولیک قطع میشه

سوال های مرتبط

مامان نوردیدم مامان نوردیدم هفته سیزدهم بارداری