بله.هویج بخاطر ویتامین آ بالا مثل جگر.
بله به من هم گفت کم بخور ولی آب هویج را گفت اصلا نخور
ویتامین آ موجود در هویج آنچنان زیاد نیست که خوردن هویج در دوران بارداری به طور کل منع شود. توصیههای احتیاط در مصرف ویتامین آ بیشتر متوجه خوردن جگر در سه ماهه ابتدایی بارداری است که سرشار از ویتامین آ است. در کل سه ماهه ابتدایی بارداری حساس است و بهتر است در خوردن همه چیز اعتدال رعایت شود.
نخور عزیزم خوب نیست
من تو گهواره زیاد دیدم نوشتند هویج خوب نیست
هویج برای خانوم باردار بسیار ضرر داره بهتره نخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.