مامانا شربت خاکشیر خوبه؟؟؟یا نه نباید بخوریم

۵ پاسخ

نه عزیزم فعلا نخور اونایی که ماه آخر بار داریشون هست میخورن که دهانه رحمشون باز شع

باشه ممنونم از همتون

نه تو بارداری نباید خورد خوب نیس

میگن باعث زایمان زود رس میشه زیاد نخور مثلا یه بار اشکال نداره...منم یه کم خوردم دیگه نخوردم

نه نباید بخوری
دهانه رحم رو نرم میکنه باعث زایمان زودرس میشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه😘 مامان جوجه😘 هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته دهم بارداری
مامان هاکان مامان هاکان ۸ ماهگی
مامان جوجه طلایی🐣 مامان جوجه طلایی🐣 هفته نوزدهم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۸ ماهگی
مامان لوبیا سبز🩷🌱 مامان لوبیا سبز🩷🌱 هفته هجدهم بارداری
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری