بچه ها خاکشیر یکم بخوریم ضرر داره؟؟؟

۳ پاسخ

والا گلم منکه میخورم🙆🙆🙆🙆

سلام عزیزم اگ برا یبوسته سعی کن پنیرک(ما میگیم توله)بخوری فوق العاده است...انجیر هم خیس بده ۷یا۸تا بعد هم ابشو بخور هم خود انجیر

والا من شنیدم سقط آوره
اگه برای یبوسته انجیر بخور
و هر صبح ناشتا آب ولرم دمای آب مثل چایی باشه
آب ولرم خیلی روی من تاثیر می‌ذاره

سوال های مرتبط

مامان 🌙لین خانوم 😍 مامان 🌙لین خانوم 😍 ۵ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آیسلم و علیسانم🧿 مامان آیسلم و علیسانم🧿 ۴ ماهگی
مامان جوجه طلایی🐣 مامان جوجه طلایی🐣 هفته نوزدهم بارداری
مامان ماهلین 🌸 مامان ماهلین 🌸 ۷ ماهگی
مامان جوجه 😍 مامان جوجه 😍 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری