آبا شربت خاکشیر خوبه که بخورم

۷ پاسخ

نه ماه نهم باید بخوری

نه عزیزمم

از دکتر سوال کردم گفت بخور
منم میخورم چون خیلی گرمم میشه
گرمم بشه سردرد میشم

نه عزیزم باعث میشه دهانه رحم باز بشه

من که میخورم حتی سه ماه اول بیشتر میخوردم

نه اصلا

به هیچ وجه

سوال های مرتبط

مامان سه قلو ها مامان سه قلو ها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دختر قشنگ من مامان دختر قشنگ من ۶ ماهگی
مامان جوجه😘 مامان جوجه😘 هفته سی‌ام بارداری
مامان 🩵    💞 🩷 مامان 🩵 💞 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان کنجد مامان مامان کنجد هفته چهاردهم بارداری