سلام خانما خاکشیر خوبه بخورم ضرر نداره؟

۴ پاسخ

نخور.

اصلا نخور دهانه رحمت باز میشه

تو ماه اخر میتونی بخوری

دهانه رحم رو نرم می‌کنه زیاد نباید بخوری
اگر دلت کشیده یه لیوان بخور

سوال های مرتبط

مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان کنجد مامان مامان کنجد هفته پانزدهم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۷ ماهگی
مامان پسریم🩵 مامان پسریم🩵 هفته بیستم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته نوزدهم بارداری
مامان 🌙لین خانوم 😍 مامان 🌙لین خانوم 😍 ۵ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۸ ماهگی
مامان معجزه خدا🫀 مامان معجزه خدا🫀 هفته هفدهم بارداری