۹ پاسخ

ببین‌اونجوریم نیست ک هر چی دلت بخواد بخوری وقتی مضره نباید بخوری آدم خیلی راحت میتونه جلو خودشو بگیره

ناجور دلم میخوادش

عزیزم چکاره ای هر چی که دلت خواست که نباید بخوری بعضی وقت ها باید ببینی اگه مفید نیست ضرر داره باید بگذری مخصوصا زعفران یا همون خاکشیر

عزیزم هیچ کدومش برات خوب نیست 🙁

بد دلم خواستش🫤

اصلا نخور عزیزم

خوب نیس

هم خاکشیر شل کننده دهانه رحمه هم رعفرون خوب نیست اونم برا هفته شما

عزیزم خوب نیست زعفرون زیاد

سوال های مرتبط

مامان آیسلم و علیسانم🧿 مامان آیسلم و علیسانم🧿 ۵ ماهگی
مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هاکان مامان هاکان ۸ ماهگی
مامان سه قلو ها مامان سه قلو ها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان عسل مامان عسل روزهای ابتدایی تولد