والا من ک خونریزی بواسیر شدید دارم رفتم جراح عمومی چون متخصص زنان نامه زده بود منو ارجاع دادن بابت بارداری و همورویید شدید
گفت هرروز یه لیوان آب لایه قاشق خاکشیر بخور شکمتو نرم کنه
منم سه هفته استفاده کردم و به مامانی بهداشت هم گفتم گفتن مشکلی ندارع حالا یادم رفت باز از پزشکمم بپرسم
دکتر من برا یبوستم گفت بخور ولی غلیظ نباشه
اره خوب نیس خیلی نخور
خاکشیر باعث انقباض رحم میشه ، معمولا دم دمای زایمان میخورن برای اینکه بچه بیاد پایین و دهانه رحم باز بشه ، رحم رو نرم میکنه ، نخوری بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.