سلام مامان ها ببخشید شربت خاکشیر بده ؟

۴ پاسخ

نه ریاد ک نمیخوای بخوری

دهانه رحم رو نرم میکنه برا کسایی که طبیعی میخوان دو هفته آخر میخوره
ولی در حالت عادی اگه کم بخوری در حد یه استکان اشکال نداره

یک لیوان اشکال نداره فک کنم دهانه رحم نرم می‌کنه زیاد استفاده نکن گلم

سلام آره

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هاکان مامان هاکان ۸ ماهگی
مامان سه قلو ها مامان سه قلو ها هفته سی‌وسوم بارداری