خیلی هوس شربت زعفرون کردم میترسم بخورم یانه

۱۲ پاسخ

شربتش غلیظ نخوری بهتره

اصلانباید بخوری

نخوری نخوری نخوری

شرمنده زعفران من چنیدن یا خوردن اصلا ضرر ندرره

نخور عزیزم ، بعضیا هم نسخه خودشونو برای همه میپیچن
دلیل نمیشه یه نفر. چیزیش نشده برای شما هم بد نباشه

نظر خودت چیه خواهر😂
منم هوس دمنوش آویشن با نبااااات کرده بودم

نخوووریا

من از اول بارداری صدبار خوردم مگه چقدر زعفرون داره غلیظ ک نیست🤦🏻‍♀️

نه بخور در حد شربت بستنی عیبی نداره خیلی غلیظ درست نکن شربتتو من خودم محرم آنقدر شربت نذری زعفرون خوردم💔😂

نه نخور

من خوردم چندتا هم خوردم

ن عزیزم نخور

سوال های مرتبط

مامان 🩵    💞 🩷 مامان 🩵 💞 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته بیست‌ویکم بارداری