هوس همبرگر کردم میترسم بخورم ضرر داره

۹ پاسخ

بگیر بخور،از بیرونم بگیر بخور.تازه سسم بزن بخور،تازه نوشابه هم باهاش بخور.هیچی نمیشه.همیشه اینجوری نخوریا.ی وقت هوس کردی.هییییییچ چیییزی نمیشه.خیالت راحت عزیزم

خودت درست کن اگه استراحتی نیستی، من از بیرونم ازین دست سازا خوردم اما جای خوب مطمئن حتما برو

من چندبار خوردم بابا چیزی نمیشه حساس نباش

چیزی نمیشه ولی نگرانی خودت درست کن

از ساندویچیای معتبر بگیر نوش جونت

هیچی نمیشه بخور

بخور خوبه

بخور در حد هوس اشکال نداره

ن تا الان۳بار ساندویچ خوردم

سوال های مرتبط

مامان مارال مامان مارال هفته هجدهم بارداری
مامان آرتین مامان آرتین هفته چهاردهم بارداری
مامان 🍋لیمو🍋 مامان 🍋لیمو🍋 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پناه🎀🧿🧸 مامان پناه🎀🧿🧸 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان امیرمهدی وتودلی مامان امیرمهدی وتودلی هفته هفدهم بارداری